Wednesday 17 October 2012

Hari TASKA Mereka

Salam dari Jugra,

Peristiwa ni berlaku pada 29 September 2012. Tapi aku baru nak publish hari ni. Biasalah, itu ialah trademark ku. Kalu hot from the oven, pasti bukan aku. Baik korang stop baca blog ni kalau entri-entri nya asyik terkini memanjang. Lebih misteri kalau future story dah di publish. Memang mistik.

Pada hari kejadian, aku just menonong-nonong ja datang. Ingatkan ada pertandingan mewarna untuk Amni, Amin dan Iman. Sekali aku datang, tengok, "Eh, da ada pemenang tuk pertandingan mewarna?"...Maka tersangat frust lah Amni siap merajuk-rajuk. Tapi happy story tuk twin sebab dorang dapat tempat pertama dan kedua.

Tapi konpius aku bila yang dapat tempat pertama tu ialah Iman. Eh? Setahu aku yang macam pandai mewarna melukis ialah Amin. Siap tanya kembar gi, "Ni siapa kaler?" Memang dorang mengaku itu kepunyaan masing-masing. Whateverlah anak. Janji dapat hadiah dan hadiah tu pun sama jewwww

Sang Juara haruslah menjulang kejuaraan kan?
.

Close up sket hasil kerja kembar

Pastu ada persembahan, budak-budak lain dah pakat-pakat nangis secara berirama dan berjemaah. Amin dan Iman, cool chillex ja. Tapi bila sampai atas pentas, Iman lari, Amin lak...

Meraung seiring dengan irama lagu.
Amni jadi pengiring. Jadi ubat merajuk ta dapat bertanding mewarna.
Ya, pengiring menjalankan tugas dengan jayanya.Syabas sayang.
Tada motif nak letak pic. Tapi letak jugak sebab aku perasan ia unik.

Eh!TuAjeLahKali.Bye!

No comments:

Post a Comment